Strona Główna · Forum · Spary · Download · FAQ · Komendy servera (pl) · EKIPA ATC · KontaktSobota, Sierpień 08, 2020
Menu
Strona Główna
LIGA
BANNERKI [NEW]
Ban-List !
Tapety
Galeria
Dodaj Screena
Regulamin Strony
Ciekawostki
Spary
Filmik


Regulamin Forum
Forum



Download



Faq
Bindowanie
Komendy
Komendy





Swat 4 Sqad

Clan Leaders

Roxex

Szok


Clan vice Leaders

Tonio

Wilk


Royal

Lsmtw


Elite


Rekrut
Rekrutacja
Opis Gry
Wymagania
Sqad
Komendy
Współpraca
Serwer
Regulamin Serwera
Download
Trailer
Filmik
Słownik



Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 169
Nieaktywowany Użytkownik: 1311
Najnowszy Użytkownik: Swedeenpl
Pasek Szybkiego Przejśćia
Strona Główna LOL Forum LOL Forum LOL Forum LOL Forum
Zobacz Forum
2007-2017 -Army Terrorist Clan .:::ATC:::. **SWAT 4** | Regulamin | Spary
  Tytuł Autor Oglądane Odpowiedzi Ostatni Post
Zablokowany Temat<|aTc|> [216] vs |>SOD<| [284] (2008) Roxex 7236 0 11-12-2011 23:38
przez Roxex
Skocz do Forum:
Nowe Posty - Otwórz Temat z nowymi postami od Twojej ostatniej wizyty( Ciekawy Temat - 20 lub więcej )
Brak nowych Postów - Otwórz Temat bez nowych postów od ostatniej Twojej wizyty.
Zablokowany Temat - Temat Zablokowany.
Przyklejony Temat - Temat Przyklejony.
Zegarek



Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Mecze
Meczy: 8
Wygrane: 6
Przegrane: 2


<|aTc|> vs |BBA|
24 VS 38


<|aTc|> vs |FOS|
212 <-> 194


<|aTc|> vs <|GSE|>
99<-> 92


<|aTc|> vs |SSA|
86 <-> 24


<|aTc|> vs <|SLU|>
60 <-> 20


<|aTc|> vs |>SOD<|
216<-> 284


<|aTc|> vs <|PP|>
222<-> 98


<|aTc|> vs >(GAY)<
114<-> 27


Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

yihong1
11/13/2012 02:34
environments boarderstrue religion sale, climbers. North Facial area Denali pockets will be a strong all-around the winter season outerwear. It is the fantastic outerwear around nasty weathertrue reli

BadBoy
09/12/2012 17:40
Siema smiley Nie byłem wcześniej w żadnym klanie, lecz już dość długo gram i chciałbym dołączyć smiley Czekam na odp .

LSMTW_PL
12/25/2011 21:24
Siema ;d

Roxex
12/15/2011 22:14
http://patrz.pl/filmy/eng
ine-dll


n0t
12/15/2011 19:59
<BAN> kliknij w link i odczekaj 30 sek zobaczysz co dostaniesz/

Roxex
12/12/2011 00:23
Zapraszam wszystkich do clanu smiley

Roxex
12/11/2011 20:52
fajnie, ale dopiero teraz odzyskałem konto smiley

rastap
07/21/2011 19:25
witam, można IP waszego serwera SWAT 4?

Dinozaur
06/30/2011 18:43
anuluje podanie

Dinozaur
06/30/2011 15:14
aha gra swat 4

Dinozaur
06/30/2011 15:12
napisalem podanie mam nadzieje ze mnie przyjmiecie i moze IP waszego servera mi podacie ??

Agent
06/07/2010 20:50
bardzo was witam myślę, że z wami się będzie fajnie grało i nie trzeba pobierać GSC i nie mogę znaleść waszego serva smiley

warrior
09/30/2009 19:18
witam all chciałbym zaproponowac wam gre prisonwar szczzeguly na http://prisonwars.pl/9853
/


NFS
08/25/2009 14:41
siema

Hurachan
08/23/2009 20:31
Siemka !! Byłem w clanie kilka lat temu i chciałem zapytać: przyjmiecie mnie ?

F3N1X
08/02/2009 00:25
elo jestem fenix bylem w atc i mts 2 lata temu bylem kumplem naruto i chciałbym wrócić do tego wspaniałego klanu chciałem wiedzieć czy mnie przyjmiecie ale o tym na forum dam Dołączenie xD

Leon
07/07/2009 21:59
moge do was do clanu??

Lisek123
06/24/2009 19:31
Siema to ja Lisek pamietacie mnie ? ^^ bylem w tym klanie 4 lata temu... widze ze wam sie klan sypie. Polowa z tych ktorzy byli pare lat temu odeszla i wiedze ze squad COD4 tez sie wali ^^

DevilPL
04/09/2009 08:58
Widze ze klan sie sypie ;-/

DevilPL
04/03/2009 13:42
SIEMA xD Nadal jestem w kalnie xD Ale mam wersje 1.1 w swat 4 a w syndykat 1.0 może se ściągnięcie swata 4 syndykat Zajefajny jest super karabinki są i nowe mozliwości opcyjne xD

Archiwum
Ankieta
Czy dobrze że reaktywowalismy klan??

Tak

Nie

Nie wiem

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Ostatnio online
Roxex153 weeks
Swedeenpl249 weeks
DanielPi250 weeks
pondo271 weeks
Josephpl272 weeks
AndrewEi274 weeks
GeorgeSosy285 weeks
PearlPi287 weeks
RonniPi287 weeks
StephenCoag290 weeks
Image Hosted by ImageShack.us

Kopiowanie ze strony www.clanatc.dbv.pl Dokumentów które są własnością wyłącznie clanu aTc Jest zabronione i grozi odpowiedzialnością karną.


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | okazjanazakupy.pl